Nieuw verslag uit Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Nieuw verslag uit Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Nieuw verslag uit Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Jordy

25 Augustus 2012 | Spanje, Adeje

Ook deze week gingen de dagen weer zeer snel voorbij. Doordat je tijdens je werkdagen veel doet en wat je doet ook nog leuk is, gaan deze dagen zeer snel voorbij. De werkzaamheden blijven leuk om te doen en zijn nooit hetzelfde.

Deze week heb ik weer verschillende activiteiten uitgevoerd zoals waterpolo, tennis, voetbal, stretching en aquafitt. Deze activiteit blijven leuk omdat ze nooit hetzelfde zijn. Je doet het altijd met verschillende mensen, er gebeuren altijd weer andere verrassende dingen tijdens de activiteiten en je weet voordat de activiteiten beginnen nooit wat je weer te wachten staat. Door deze mix is het altijd weer leuk om te werken.

Ook bij de miniclub heb ik deze week weer verschillende dingen gedaan zoals helpen knutselen, bingo, voetballen. Ook de minidisco 's avonds heb ik deze week weer een aantal keren gedaan. Bij de activiteiten met de kinderen is het heel belangrijk dat je duidelijk bent tegen de kinderen. Ook moet je vaak zeggen dat ze iets niet mogen, maar je mag ook weer niet te streng overkomen. Je moet hier gevoel voor krijgen en een goede mix erin zien te vinden.

Afgelopen week waren er ook nog veel kinderen in het hotel. De vakanties lopen nu ten einde dus ik ben benieuwd hoeveel kinderen er de komende weken zijn. Afgelopen week waren er nog zeer veel kinderen in het hotel.

Als we vrije dagen hebben doen we meestal vooral relaxen. Dit betekent dan vooral uitslapen, naar het strand gaan en wat dingen doen zoals winkelen, voorraad inslaan, kleren wassen enz.. We zijn nu wel aan het kijken om komende week misschien een activiteit te gaan doen zoals jetskiën of parasailing. Hopelijk kan ik in mijn volgende verslag vertellen dat we het hebben gedaan en hoe het was.

Kortom, het is nog steeds fijn weer hier, er zijn nog veel mensen in het hotel en ik heb het nog erg naar mijn zin op Tenerife.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 13179

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: