Chaotische week - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Chaotische week - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Chaotische week

Blijf op de hoogte en volg Jordy

07 Oktober 2012 | Spanje, Adeje

Deze week is het weer extreem warm geweest op Tenerife met bijna elke dag temperaturen boven de 30 graden. Alleen begin je nu te merken dat het 's nachts wat afkoelt. Ook is het in het hotel en op de rest van het eiland vrij rustig met toeristen, maar dit is slechts de stilte voor de storm. Want komende weken beginnen in heel Europa de herfst vakanties weer en wordt het overal weer heel druk, ook in ons hotel. Ondanks dit was het voor mij afgelopen week wel een chaotische week.

Het begon allemaal maandag toen er maar liefst 7 nieuwe stagiaires van Tenerife bij het animatieteam kwamen. Zij spreken ook nog eens geen, of slecht, Engels. Woensdag kwamen er ook nog 2 Zweedse dames bij wat het totaal aantal mensen in het animatieteam op 20 brengt. Deze nieuwe stagiaires moeten in korte tijd veel leren en ook vragen ze heel veel wat best wel vermoeiend is voor de rest van het animatieteam. In deze tijd van het jaar is 20 personen ook erg veel voor het animatieteam.

Diezelfde maandag kregen we ook te horen dat we moesten vertrekken uit het hotel Anthelia. Alle stagiaires blijven werken bij Anthelia maar krijgen een kamer in Las Dalias i.p.v. van Anthelia. Dit betekent dat we elke dag helaas een heel stuk moeten lopen om bij ons hotel te komen. De grote verhuizing vond afgelopen zaterdag plaatst. Alle kamers opruimen, koffers inladen en vertrekken naar Las Dalias. Daar aangekomen kon je weer alles uitladen en je kamer gaan inrichten. We hebben in Las Dalias wel gewoon een gastenkamer dus dit betekent dat het een goede kamer is, met poetsdames. Dus we mogen al met al niet klagen.

Verder vind ik de werkzaamheden steeds weer leuker worden. Omdat nu de nieuwe stagiaires zijn gekomen kun je die alles voordoen en alles uitleggen. Dit is best leuk omdat je nu zelf kunt zien hoe jij 2.5 maanden geleden was. En als ik dan nu terug kijk merk je toch dat je in korte tijd, veel hebt geleerd hier. Ook doe ik nog steeds veel activiteiten zelf leiden, zoals mountainbiken, aquafitt, pilates, bingo, jeu de boules etc. Dit vind ik het leukste, omdat je de activiteiten dan je eigen draai kan geven en het op jouw manier kunt doen.

Verder zou ik zeggen: Geniet nog van de komende weken zonder mij, want aan het einde van deze maand ben ik alweer in Nunhem.

• 14 Oktober 2012 - 10:48

Dhr.Segers:

Hoi Jordy

Nu alleen zonder Wesley?

Zo te lezen maak je het nog steeds goed.

Ik zie je volgende week maandag om 13.30 uur

Tot dan