Drukke en leuke week op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Drukke en leuke week op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Drukke en leuke week op Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Jordy

14 Oktober 2012 | Spanje, Adeje

Deze week was weer een leuke week. We hebben weer veel activiteiten gedaan en het is nog altijd geweldig weer hier op Tenerife. Verder zijn op verschillende plaatsen de herfstvakanties begonnen en dat betekent dat er weer meer gasten zijn in het hotel en vooral, meer kinderen. Dit is voor het animatieteam natuurlijk ook leuk.

Afgelopen weekend zijn er dus heel veel nieuwe gasten aangekomen. Er zijn op dit moment veel Engelsen, Duitsers en Nederlanders hier. Het verbaasd mij dat er zoveel Nederlanders op dit moment zijn want in de zomervakantie waren er vooral Belgen en vrij weinig Nederlanders. Ook heb ik alweer een aantal gasten getroffen die in de zomer ook hier waren en nu in de herfstvakantie weer zijn teruggekeerd. Dit is wel grappig. Ook is er een hele speciale familie uit Nederland te gast op dit moment in het hotel. Namelijk de familie Meeuwis uit Brabant, oftewel Guus Meeuwis is hier. Het blijkt dat hij al jaren een vaste gast in dit hotel is en dat is natuurlijk hartstikke leuk.

Verder zijn de activiteiten die wij nu doen veel leuker dan voorheen. Dit komt omdat er op dit moment veel meer mensen zijn en dus veel meer mensen deelnemen aan activiteiten. Dit maakt het voor ons natuurlijk ook leuker. Dit betekent ook dat er meer activiteiten per dag nu worden georganiseerd. Kortom komende tijd is er veel werk te doen en is het dus druk. Dit betekent dat de komende tijd snel voorbij zal gaan.

Ik werk nog t/m volgende week donderdag, 25 Oktober. En dan heb ik de laatste week t/m 31 Oktober vakantie op Tenerife om vervolgens op 31 Oktober terug te vliegen naar Nederland. Komende donderdag komt mijn stagebegeleider voor een week naar Tenerife om bij iedereen te kijken in de verschillende hotels. Helaas zijn we niet meer met 8 personen van onze school op dit eiland, want Wesley is afgelopen zaterdag helaas teruggevlogen naar Nederland vanwege familie omstandigheden.

Hasta luego.

• 17 Oktober 2012 - 14:50

Bezoekerscentrum Leudal:

Hallo Jordy,

Namens mijn collega's van Bezoekerscentrum Leudal, wens ik jou nog een goede en gezellige eindsprint op Tenerife. We zijn benieuwd naar jouw verhalen.
    Heel veel groeten,

Paul Janssen

• 19 Oktober 2012 - 19:00

Oma En Opa Van Helden:

Hallo Jordy,

Jordy, het zit er bijna op. Fijn dat het nu weer druk is in het hotel. Aan de aktiviteiten wordt
    daardoor natuurlijk meer deelgenomen en dat geeft je natuurlijk meer voldoening.
    Heb je al een handtekening van Guus? Leuk, dat het een hotel-gast is. Wij zien en horen hem
    op det.v.; maar jij ziet hem in levende lijve voorbij komen.

Jordy, had je vooraf gedacht, dat je zo een mooie stage-tijd zou meemaken!
    Geweldig toch! Wat een ervaring en kennis heb je in die weken opgedaan.
    Dit neemt jou niemand meer af. Een ervaring, die vooral belangrijk is voor de studie de komende jaren.
    Én misschien later wel een grote voorsprong kan zijn bij het zoeken naar een baan.

Uit de laatste stage-verslagen blijkt duidelijk, dat het organiseren van animatie-aktiviteiten
    helemaal geen probleem meer voor je is en dat je dit zelfs met veel plezier doet.

Maar we kunnen ons ook heel goed indenken, dat je blij zult zijn, wanneer het vliegtuig klaar staat
    om je weer thuis te brengen. Maar geniet maar eerst van de vakantie-week!! Groetjes van Oma en Opa.