Nog maar 1/3 te gaan - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Nog maar 1/3 te gaan - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Nog maar 1/3 te gaan

Blijf op de hoogte en volg Jordy

30 September 2012 | Spanje, Adeje

Deze week waren mijn ouders de hele week hier t/m vrijdagmorgen. Ik heb mijn ouders elke dag gezien toen ze hier waren en natuurlijk ook van alles met hun gedaan. Zo ben ik afgelopen maandag op dolfijnentocht geweest met een boot. Dinsdag hebben we een auto gehuurd en hebben we een aantal leuke plekjes bezocht op het hele eiland Tenerife. Door de berg, Del Teide, is het weer in het noorden en zuiden van Tenerife totaal anders. Dit betekent dat ook het gebied helemaal anders is met meer bergen en meer groen.

Natuurlijk heb ik deze week ook moeten werken. Ik heb deze week ook weer verschillende activiteit geleid in m'n eentje. Dit gaat elke keer veel beter en ik voel me tijdens de activiteiten op m'n gemak en zelfverzekerd. Ook is het hartstikke leuk om aan een hele groep mensen les te geven zoals spinning, aquafit, tennis enz. Doordat je al verschillende activiteiten zelf kunt doen heb je ook echt het gevoel dat je wat toevoegt aan het werk van het animatieteam. Verder is het animatieteam nog steeds hartstikke leuk en voelt het echt als een familie. Komende week gaat wel een hele hectische week worden. Er komen namelijk komende maandag 8 nieuwe stagiaires bij het animatieteam. Hierdoor bestaat het animatieteam uit 20 mensen en zo groot is het team nog nooit geweest.

Zoals jullie elke week kunnen lezen doe ik hier zeer veel op Tenerife, en dat is ook een van de redenen dat de tijd hier echt voorbij vliegt. Ik ben gewoon al 10 weken hier en dat betekent dat ik er al 2/3 van mijn buitenlandse stage erop heb zitten. Als ik voor mezelf een evaluatie maak van de afgelopen 10 weken kan ik zeggen dat ik al zeer veel heb geleerd en ook heel veel plezier hier heb. Je leert elke dag wel iets nieuws bij hier en elke dag is weer totaal anders. Je weet nooit wat je tegenkomt als je 's morgens opstaat en begint met werken. Tijdens m'n vrije dagen heb ik ook al veel dingen ondernomen zoals naar Del Teide gaan, Loro Parque bezocht, dolfijnentocht gemaakt en een auto gehuurd. Ook gaan we natuurlijk regelmatig uit naar de discotheken en hebben we gezellige relax dagen op het strand. Oftewel, ik ga nog 5 weken veel leren en genieten en alles nog eruit halen wat erin zit, voordat ik weer terugkom naar Nederland.

  • 02 Oktober 2012 - 10:20

    Dhr.Segers:

    Hoi Jordy

    Bedankt voor je regelmatige verslagen
    Het is een genot om je verslagen te lezen. Graag zou ik ook wat info hebben over je BPV begeleider Michuel aangezien ik die niet ken. Stuur ook wat foto's van jullie kamer, animatieteam , hotel, animatiegebied etc.
    Stuur binnenkort een mail naar jullie allen m.b.t. het BPV bezoek

  • 02 Oktober 2012 - 11:30

    Bezoekerscentrum Leudal:

    Hoi Jordy,
    Ben net terug van een maand vakantie (in eigen land....) en moest meteen aan je denken, hoe zou het met Jordy zijn op Tenerife.
    Leuk dat je ouders langs zijn geweest zodat ze ook een kijkje konden nemen in "jouw toko".
    Knap wat je allemaal doet hoor en volgens mij ook een hele verantwoording om alleen activiteiten te verzorgen. Maar het gaat je schijnbaar allemaal heel goed af.

    Nou de laatste loodjes voor je stage, maar waarschijnlijk zijn die helemaal zo zwaar niet.

    Heel veel succes,
    Groetjes ook van Team BCL!
    Juul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 13174

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: