Bezoekweek - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Bezoekweek - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Bezoekweek

Blijf op de hoogte en volg Jordy

23 September 2012 | Spanje, Adeje

Deze week was het dan zover. Afgelopen vrijdag zijn mijn ouders aangekomen op Tenerife. Ze blijven precies één weekje op Tenerife. Het was best wel raar om ze te zien op Tenerife. Dit is toch al 9 weken mijn leefomgeving en in die leefomgeving zie ik alleen mijn schoolvrienden en collega's elke keer. Toch ben ik wel blij dat ze er zijn. Zo kunnen ze ook zien hoe ik de weken doorkom en wat ik allemaal precies doen. En ze zien ook dan dat het goed met me gaat hier op Tenerife. Trouwens hadden ze ook nog een leuk cadeautje bij zich: Hagelslag en stroopwafels !!!!

Maar voordat mijn ouders aankwamen moest ik 7 dagen achter elkaar werken. Tijdens deze dagen heb ik weer veel activiteiten gedaan. Ook heb ik deze week 3x zelf de aquafitt mogen doen. Dit was heel leuk om te doen en geeft ook weer een goed gevoel dat je dit zelf helemaal kunt leiden. Zo merk je toch wel dat je van alles leert tijdens deze stage. Verder had ik ook nog activiteiten zoals fittbal, tennis, bingo, jeu de boules en cocktailgame. Deze activiteiten kan ik allemaal al zelf leiden, maar vaak leiden we ze met 2 personen.

Omdat er deze maand veel ouderen stellen zijn in het hotel moeten we ook veel praten met deze mensen. Dit gaat allemaal heel goed in de verschillende talen zoals Nederlands, Duits, Engels en Spaans. De gesprekken duren meestal ook wel lang want zoals de meesten van jullie wel weten heb ik meestal wel genoeg te vertellen. Het is wel leuk om te merken dat het moeilijker wordt om Nederlands te spreken. Je bent het zo gewend om te praten in Engels, Spaans en Duits dat als je Nederlands moet spreken het vaak lastig is. Soms praat ik met Nederlanders of Belgen en dan zitten er in de zinnen soms engelse woorden tussen omdat ik dan even niet op het Nederlandse woord kom. Dit is wel grappig, maar natuurlijk niet vreemd als je al 9 weken vooral Engels, Duits en Spaans spreekt.

Omdat mijn ouders hier zijn heb ik 4 dagen achter elkaar vrij gekregen. Daar zijn er al twee van om , maar we gaan de komende dagen nog wat activiteiten ondernemen. In het volgende verslag komen de dingen te staan die ik met mijn ouders ga ondernemen de komende dagen. Namens mijn ouders en mij groetjes uit het zonnige en nog altijd heel warme Tenerife.

Hasta luego

  • 24 September 2012 - 19:05

    Dorien:

    Ha Jordy, si usted no sabe más que el holandés, pero en español! No es que yo soy tan buen manejo, pero tratando todavía! Disfrute el día con sus padres un montón de diversión!

    Salude Dorien.

  • 02 Oktober 2012 - 10:16

    Dhr.Segers:

    heerlijk om jouw verslagen te lezen. Hebben tenminste ook informatieve inhoud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 13173

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: