Week 8 op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Week 8 op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Week 8 op Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Jordy

16 September 2012 | Spanje, Adeje

Het gaat misschien een beetje eentonig worden maar deze week was het alweer een leuke week. En alweer ging deze week weer heel snel voorbij. Ook al is het rustiger in het hotel, toch blijft er genoeg te doen voor ons en hoeven we ons geen moment te vervelen hier. Ik ben al 8 weken hier maar zo voelt het totaal niet. Het betekent wel dat ik al over de helft ben en dat ik van elk moment moet genieten hier omdat het allemaal veel en veel te snel gaat.

Tijdens de activiteiten merk je wel dat het rustiger in het hotel is want er komen minder mensen naar de activiteiten. Gelukkig komen er wel nog genoeg mensen om de activiteiten door te kunnen laten gaan. In oktober wordt het weer een hele drukke maand en dan kunnen we er weer flink tegenaan. Nu hebben we dus vooral de tijd om de shows goed te kunnen oefenen. Maar ook om te leren hoe je alle activiteiten alleen kunt doen.

Natuurlijk hadden we deze week ook weer twee dagen vrij. We zijn vrijdag naar het Loro Parque geweest. Dit is een dierentuin in het noorden van Tenerife. Dit was een leuke dag en we hebben ons goed geamuseerd. Volgende week ga ik waarschijnlijk ook weer wat uitstapjes maken want komende vrijdag komen mijn ouders voor een weekje op bezoek.

Verder verandert het weer op Tenerife ook niet heel erg. Kouder wordt het totaal niet. Het is nog steeds tussen de 25 en 30 graden. Dat is ook de reden dat ik zaterdag weer eens verbrand ben door de zon. Alleen 's avonds koelt het iets meer af maar het is nog steeds 18 a 20 graden 's nachts. Ik hoop dat jullie weer iets wijzer geworden zijn over mijn weekindeling hier op Tenerife.

Hasta luego

• 19 September 2012 - 18:40

Cobie En Jos:

Beste Jordy,
    Zoals we kunnen lezen geniet je erg van je stage.
    Het is altijd fijn om het noodzakelijke met het aangename te kunnen combineren.
    We wensen je voor de komende weken nog veel (leer)plezier.
    Groetjes
    Cobie en Jos

• 20 September 2012 - 09:35

Bezoekerscentrum Leudal:

Hallo Jordy,

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! En wat gaat het allemaal snel, nog even en dan zit je stage er al weer op. Maar we kunnen lezen dat je veel leert en dat je veel plezier beleeft.
    Ga zo door.
    Namens je oud(e)-collega's wens ik je nog een heel goede tijd toe in Tenerife!!
    Veel groeten,

Paul Janssen
    Bezoekerscentrum Leudal

• 22 September 2012 - 22:44

Dorien:

Ha Jordy,

Heel fijn om te horen dat alles goed gaat en jij 't naar je hebt! Zijn pap en mam ook al een beetje gewend? Jullie hebben heerlijk weer...hier zitten we 's avonds aan de verwarming!
    Geniet van het weekje met je ouders...nog een hele fijne tijd want voor je het weet zit je weer in het koude Nunhem.

Groet Dorien