De laatste loodjes - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Jordy

20 Oktober 2012 | Spanje, Adeje

En dan is alweer de laatste werkweek aangebroken op het prachtige eiland Tenerife. Komende week werk ik nog t/m donderdag. Daarna heb ik dus van vrijdag t/m woensdag een aantal dagen vrij en dan kom ik woensdag 31 Oktober weer teruggevlogen naar het koude Nederland.

Afgelopen week is het hier een drukke week geweest. Natuurlijk zijn de herfstvakanties overal nog in volle gang en dat betekent dat we veel gasten hebben, en niet onbelangrijk, nog steeds veel kinderen. Nu er meer mensen zijn doen we ook meer activiteiten op één dag, zo hebben we elke dag ongeveer 6 à 7 activiteiten. Deze activiteiten variëren van waterpolo, darten, jeu de boules, pingpong, pilates, aquafitt, aquabike enz.. Oftewel allemaal leuke activiteiten om te mogen leiden.

Afgelopen donderdag is ook onze leraar, dhr. Segers, aangekomen op Tenerife. Hij blijft één week lang om te kijken of alles goed met ons gaat en of we ook wat geleerd hebben de afgelopen maanden. Zoals ik al zei is hij afgelopen donderdag aangekomen en vreemd genoeg is het vanaf donderdag ook slecht weer hier op Tenerife. Zo heeft het donderdag voor het eerst in de 3 maanden dat ik hier ben eens overdag geregend. Ik wist niet wat ik zag!!! En vrijdag raasde er een storm over Tenerife waardoor het best fris was en alles zowat door de lucht vloog. Gelukkig is het vandaag (zaterdag) weer fijn weer op Tenerife met veel zon en temperaturen rond de 28 graden.

Als ik zo terugblik op de afgelopen maanden denk ik dat het een hele mooie ervaring is geweest. Toen ik hoorde dat ik in het 3de leerjaar naar Tenerife kon gaan voor een stage heb ik geen moment getwijfeld. Naarmate de vertrekdatum dichterbij kwam werd ik wel zenuwachtig, maar ik heb nooit getwijfeld of ik wel moest gaan. En daar heb ik ook geen moment spijt van gehad. Het is een schitterde ervaring geweest waarin ik zeer veel leerervaring maar ook zeker veel levenservaring heb opgedaan. Want het is niet niks om 3.5 maanden in het buitenland te zitten zonder familie, vrienden enz. Ik denk dat ik de afgelopen maanden veel gegroeid ben als mens en dat dit een ervaring is die ik nooit meer zal vergeten. En misschien komt er zelfs een vervolg want mijn baas wil mij volgend jaar weer terug hebben in het animatieteam.

Oftewel, ik ga nog snel even genieten van de laatste 1.5 weken en dan ben ik snel genoeg weer terug in Limburg.

Groetjes en tot gauw !!!!!


  • 21 Oktober 2012 - 23:34

    Berry:

    Hey die Jordy,
    al veel te lang niets meer van me laten horen. Sorry.
    het doet me deugd te lezen hoe je je de afgelopen maanden hebt ontwikkeld.
    Zoals je zelf al zegt is het een hele mooie ervaring geweest. Super toch!!
    Ik weet zeker dat dit je ook in de toekomst zal helpen in je verdere ontwikkeling tot een echte "van Helden".
    Ga de laatste week nog maar eens lekker de bloemetjes buiten zetten, amuseer je en we zien elkaar wel weer snel.

    groetjes,

    Berry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 13172

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: