The End - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

The End

Blijf op de hoogte en volg Jordy

28 Oktober 2012 | Spanje, Adeje

En dit is dan alweer het laatste verslag van deze stage. En dat betekent dus dat ik ben aangekomen aan de laatste week hier op Tenerife. Komende woensdag vlieg ik weer terug naar Nederland om weer verder te gaan met mijn studie.

De afgelopen week heb ik nog veel gedaan. Ik heb nog gewoon gewerkt t/m donderdag. Donderdag was dan mijn laatste werkdag. Diezelfde donderdag hadden we ook nog de show Tarzan. Deze show heb ik nog mee gedanst en toen zat het er voor mij echt op. Daarna heb ik het animatieteam getrakteerd op een taart en zijn we samen nog uitgegaan om iets te drinken met het hele team.

Ik heb nu dus t/m woensdag een korte vakantie hier op Tenerife. En wat gebeurd er als je vakantie hebt op Tenerife, ja hoor, dan is het slecht weer op Tenerife. Vrijdag en zondag is het heel slecht weer geweest. Zondag heeft het zelfs de hele dag geregend. Ook is het nu al om half 7 's avonds donker omdat wij ook hier zaterdagnacht de klok hebben teruggezet. Zaterdag was gelukkig wel een fijne dag en daarom zijn we naar het waterpark in Tenerife geweest, Siam Park. Dit was hartstikke leuk.

Komende week moet ik nog wat dingen regelen voordat ik woensdag het vliegtuig instap. Dus de komende dagen deze dingen nog op orde brengen en natuurlijk ook nog eventjes genieten. Waarschijnlijk ga ik komende week ook nog wat leuke dingen doen, dus veel tijd heb ik hier niet meer.
Dus ik ga nog eventjes snel genieten en dan tot woensdagavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 2207
Totaal aantal bezoekers 13171

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: