Nieuwe periode op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Nieuwe periode op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Nieuwe periode op Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Jordy

02 September 2012 | Spanje, Adeje

Deze week was het heel leuk. Veel leden van het animatieteam gingen afgelopen week naar huis en dit betekende dus veel avonden stappen. We zijn daarom deze week een aantal dagen uitgegaan. Dit was heel leuk maar natuurlijk ook wel vermoeiend, want 's morgens vroeg loopt de wekker gewoon weer af.

Maar voordat iedereen denkt dat ik afgelopen week alleen maar ben uitgegaan: Nee, ik heb ook nog gewerkt. Doordat het animatieteam uitdunt en alle activiteiten door een kleinere groep moeten worden gedaan, komt er voor ons dus ook meer werk. Dit betekent dat wij het de komende weken drukker krijgen maar ook meer verantwoordelijkheid. Dit houdt in dat ik sommige activiteiten zoals waterpolo, tennis, voetbal, bingo, pingpong enz. zelf mag doen met Wesley (Nederlandse klasgenoot). Dit is natuurlijk veel leuker, spannender en leerzamer.

Verder gaan de shows ook nog gewoon door. Maar ook hier geldt: omdat er minder animatieleden zijn moeten deze plaatsen opgevangen worden. Het komt erop neer dat we in hele korte tijd, heel veel dansjes en playbacks moeten leren. Het is dus echt de hele dag door oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ook dit is heel leerzaam, want ik kan wel wat meer ritme gevoel gebruiken, haha.

Je merkt in het hotel ook al goed dat de vakanties voorbij zijn. Het aantal kinderen is drastisch teruggelopen en ook de volwassenen in het hotel is veel minder. Maar het zijn er altijd nog genoeg om de activiteiten door te laten gaan. Natuurlijk zit hier ook weer een extra uitdaging in, want nu er minder mensen zijn moet je evengoed zorgen dat er genoeg mensen naar je activiteiten komen.

Kort samengevat: We hebben deze week meer verantwoordelijkheden gekregen en meer werkzaamheden gekregen. Maar er is ook tijd vrijgemaakt om te feesten en dat is natuurlijk ook belangrijk op Tenerife.
Verder gaan we komende week waarschijnlijk jetski en parasailing en misschien een kijkje nemen bij de grootste berg van Spanje, De Teide, op Tenerife.