1 maand op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu 1 maand op Tenerife - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

1 maand op Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Jordy

19 Augustus 2012 | Spanje, Adeje

Het is vandaag precies 1 maand geleden dat we aankwamen op Tenerife. En het lijkt alsof we pas hier zijn. Elke dag ontdek ik nog nieuwe straatjes, nieuwe winkeltjes, nieuwe cafés en nieuwe mensen.

Deze week heeft de zon zich verplaatst van Tenerife naar Nederland. Want in Nederland was het heel warm afgelopen week, maar hier hadden we veel bewolking en wind. Op werkdagen is dit heerlijk weer omdat het dan goed is uit te houden. Maar dit betekent wel dat de gasten bijna niet naar buiten gaan en humeuriger zijn. Er zijn op dit moment veel Spaanse gasten in het hotel. Ook zijn er nog Belgen, Nederlanders en Engelsen maar de schoolvakanties in deze landen zijn natuurlijk bijna voorbij.

Verder heb ik deze week weer veel activiteiten uitgevoerd zoals waterpolo, tennis, voetbal, stretching en bingo. Ook de activiteiten in de miniclub heb ik meegedaan en natuurlijk 's avonds de minidisco. En..... ik heb deze week voor het eerst meegedaan met een show, de show Tarzan. Dit was super leuk en een mooie ervaring want er was veel publiek bij deze show.

Het animatieteam dat nu nog bestaat uit 14 personen wordt een stuk kleiner. Er gaan eind deze maand en begin volgende maand veel van hun weer terug naar huis en naar school. Over 2 weken zal het animatieteam nog maar uit 7 personen bestaan. Dit betekent voor ons dat we meer moeten gaan doen en meer verantwoordelijkheden krijgen tijdens de activiteiten. Ook zal na de vakantiemaanden het hotel niet meer zo vol liggen en wordt het rustiger tijdens de activiteiten.

Geniet nog van het weer in Nederland voor zolang het duurt en tot de volgende update vanuit Tenerife.

• 23 Augustus 2012 - 09:48

Oma En Opa Van Helden:

Hoi Jordy,

Met veel plezier lezen we jouw stage-verslagen. Het is geweldig,hoe je het verslag
    in elkaar zet. Prima Nederlands.
    Jordy, fijn dat je er zo snel je draai gevonden hebt. Uit alles blijkt, dat het enthousiasme
    en de samenwerking in het animatie-team optimaal is. Dat is ook duidelijk te zien op
    jouw doorgemailde foto's. Alleen maar vrolijke gezichten.

Wat een optreden daar op Tenerife. Meedoen in show en musical.
    Het gezegde: Sterren stralen overal" is hier wel van toepassing.
    Ja, wat jouw wereld in één maand kan veranderen! Cool toch
    Optreden als vorst van de Jeugd-carnaval in Nunhem is voor jou al normaal.
    Maar nu optreden voor internationale hotelgasten, op een ver eiland, is toch
    nog andere koek. Je mag het rustig weten: wij zijn trots op jou.

Wij wensen je nog veel stage-genot en tot de volgende keer.

Vele groetjes van Oma en Opa

• 24 Augustus 2012 - 13:17

Bezoekerscentrum Leudal:

Hoi Jordy,

Volgens mij heb je het goed naar je zin en volgens mij heb je het erg druk.
    Weer is hier gelukkig weer wat minder, niet om uit te houden!!

Hou vol en veel plezier!

Juul