De weken vliegen voorbij - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu De weken vliegen voorbij - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

De weken vliegen voorbij

Blijf op de hoogte en volg Jordy

10 Augustus 2012 | Spanje, Adeje

Na de eerste week had ik het gevoel dat ik al 3 weken op Tenerife zat. Nu de 3 weken voorbij zijn heb ik het gevoel dat we pas een week hier zijn. De tijd gaat steeds sneller hier. En dat is een goed teken, want alle leuke dingen gaan snel voorbij. Ik ga steeds beter mijn draai vinden hier. Je bent nu veel meer ingewerkt in het animatieteam, je voelt je meer op je gemak, je kent de omgeving al een stuk beter enz.

Deze week heb ik weer veel activiteiten gedaan. Zo heb ik waterpolo, fitball, bingo, aquabike, tennis en voetbal gedaan. Verder hebben we tijdens de miniclub ook veel activiteiten met de kinderen gedaan zoals geknutseld, tattoos zetten, koekjes bakken enz. Ook heb ik een aantal avonden al de minidisco met de kinderen gedaan. Tijdens de shows staan we meestal aan de deur om de mensen welkom te heten. Maar tijdens 3 shows heb ik het licht (spotlight) moeten bedienen. Dit was ook heel leuk om te doen. We zijn inmiddels al begonnen met oefenen voor de shows dus hopelijk dat we over een paar weken met een show mogen meedoen. Het niveau van de shows is wel heel hoog dus het wordt hard oefenen. De show waarvoor we repeteren is de Lion King.

De mascotte van alle Iberostar hotels is de hond "Smiley". In dit pak heb ik ook al een aantal keer gezeten. Dit is heel leuk maar wel heel warm en je ziet bijna niets. Verder heb ik samen met Wesley Mickey en Mini Mousse moeten spelen. Ook dit is natuurlijk hartstikke leuk.

De communicatie met mensen gaat ook goed. De meeste gasten zijn Belgen en Engelsen en dus kan ik hier goed mee praten. Met Spaanse mensen is het al iets lastiger. Ik spreek al een aantal woordjes en zinnen Spaans maar je verstaat ze bijna niet omdat ze heel snel praten en sommige letters inslikken.

Op mijn vrije dagen heb ik op het strand gelegen. Maar ook heb ik al veel gewandeld door de omgeving om de omgeving steeds beter te leren kennen. Deze week heb ik ook met een paar man op het terras gezeten 's avonds aan de zee. Dit kan makkelijk in een T-shirts want 's nachts wordt het meestal niet kouder dan 20 à 25 graden.

Hasta luego y hasta próxima semana.

Jordy

  • 11 Augustus 2012 - 00:36

    Berry:

    Hoi die Jordy,

    Weer een prachtig verslag geschreven!! Echt top.
    Fijn ook dat je je draai al zo goed hebt weten te vinden.

    Je bent een druk baasje maar het hoort zich wel allemaal gevarieerd aan.

    Ik zie ook een gouden toekomst voor jou in het verschiet wanneer je terug bent in Nunhem.
    Niet als koekenbakker of knutselaar; die hebben ze daar genoeg.
    Nee; als tattoo-Jordy, de Henk Schiffmacher van Nunhem.
    Ben ik een van je eerste klanten. krijg ik eindelijk toch MAMMA op mijn bovenarm.
    Ik zou zeggen: oefen maar alvast met een kroontjespen.

    Dat jullie de Lion King gaan opvoeren is toch top! Dat is toch die met die muziek van Elton John, nietwaar?
    Ik neem aan dat je je al een paar weken niet meer geschoren hebt en dat je met zo'n krans om je hoofd niet te onderscheiden bent van de echte Lion.
    Een tip. Wanneer je de tekst kwijt bent zorg dan dat je altijd je rol King bij je hebt. Heb jij in ieder geval een frissere adem dan die Lion.
    Ik wens je heel veel oefenplezier!

    Prachtige foto's wederom van een geweldige omgeving daar zo.
    En dan eindelijk de eerste "chick", al is het dan maar Mini Mouse.
    Ik wacht gewoon rustig af op het vervolg. Gaat wel goed komen.

    Dat met die taal daar zo is niet zo heel gemakkelijk he?!
    Ik ken dat gevoel: je VERSTAAT het voor 100% maar je BEGRIJPT er geen snars van.
    Op zich is het natuurlijk ook goed wanneer je je Engels kunt oefenen. En je Belgisch natuurlijk!!
    Maar blijf ook gewoon iedere keer weer je focus leggen op het Spaans. Ik weet zeker dat je het snel oppikt.

    Geniet vooral van de geweldige tijd en blijf ons op de hoogte houden van je avonturen.

    Ik weet niet hoe ze het op z'n Spaans zeggen maar in elk geval:

    tot ziens en tot de volgende week.

    groetjes,

    Berry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Adeje

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 13186

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: