Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag

Door: jordyvanhelden

Blijf op de hoogte en volg Jordy

22 Juli 2012 | Spanje, Adeje

Hallo vanuit het zonnige Tenerife. De vlucht vanmorgen is goed verlopen. Het opstijgen was een beetje eng maar de vlucht zelf stelt niks voor. Bij het landden kreeg ik wat last van mijn oren.

Toen we aankwamen stonden de leiders al op ons te wachten. Ze brachten ons naar het hotel en hebben ons daar rondgeleid. Wat direct al opviel was dat ze hier nog nooit gehoord hebben van verkeerslichten. Dus overal zijn rotondes of Y-splitsingen en geen één weg loopt recht.

's middags hadden we vrij en zijn we met z'n allen naar het strand geweest. Verder hebben we de omgeving nog een beetje verkend. Het is allemaal een beetje wennen. Aan het warme weer (33 graden), aan de omgeving en aan het hotel.

• 22 Juli 2012 - 20:55

Ellen:

Wauw goedzo dat je de vlucht overleefd hebt. Het valt inderdaad wel mee.

Aan de temperatuur wen je wel.
    Heel veel succes!

• 22 Juli 2012 - 22:04

Dhr.Segers:

Hoe is het hotel, animatieteam/leider en hoe is jullie kamer?

• 23 Juli 2012 - 12:36

Aan Jordy Van Helden:

Jordy gelukkig is de reis goed verlopen,werk ze en veel plezier.
    Groetjes Mary en Berry.

• 24 Juli 2012 - 20:15

Marij Camp:

Ha Jordi, ik wens je een hele fijne tijd daar. Veel (werk)plezier!!!

• 26 Juli 2012 - 21:37

Oma En Opa Van Helden:

Hoi Jordy, Fijn, dat je toch nog genoten hebt van de vliegreis.Natuurlijk is alles nog nieuw voor jou.
    Maar jou kennende, komt alles wel goed.Geniet en werk ze!
    Groetjes van oma en opa van Helden.

• 27 Juli 2012 - 14:01

Hoi Jordy:

Nou zeg niet klagen hoor, hier is het ook 33 graden, we slaan ons er wel doorheen en het is goed voor de toeristen zullen we maar zeggen.

Heb je al leuke dingen gedaan? En heb je leuke of lastige gasten in het hotel?
    Kan je de kinders goed vermaken?

Heel veel succes,
    Team Bezoekerscentrum Leudal/ Juul.

• 28 Juli 2012 - 18:45

Henk & Dorien:

Ha Jordy,

Hoe gaat ie? Wij zijn erg benieuwd naar de rest van je avonturen tot nu toe!!!

Groet en veel plezier Henk & Dorien