D-Day - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu D-Day - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

D-Day

Door: jordyvanhelden

Blijf op de hoogte en volg Jordy

21 Juli 2012 | Nederland, Nunhem

Het is dan echt zover gekomen. Vannacht vlieg ik vanuit Düsseldorf naar Tenerife voor een stage voor 3.5 maand. Alle voorbereidingen zijn getroffen en ik ben er helemaal klaar voor.

Het wordt nu wel heel erg spannend en hopelijk kan ik een beetje slapen vanavond. Ik ben blij als de vliegreis voorbij is want dat lijkt me toch maar niks, dat vliegen.

De afscheidsronde heb ik de afgelopen dagen al gemaakt en ik heb dus van familie en vrienden al afscheid genomen. Het zal nu wel helemaal rustig worden in Nunhem nu dat ik weg ben.

Zoals ik al eerder zei probeer ik elke week hier een leuk verslag op te schrijven. Adios amigos

  • 21 Juli 2012 - 13:50

    Dhr.Segers:

    Holla chico.

    Fijne reis en vraag aan Wesley om ook zijn website "Waar ben je nu" regelmatig bij te werken

  • 22 Juli 2012 - 05:50

    Mary Van Helden:

    Goedemorgen Jordy,

    Hopelijk heb je een fijne reis gehad en zit je nu al lekker in de zon.
    Jordy, heel veel plezier in Tenerife en maak er wat van.
    We blijven op de hoogte van wat je allemaal doet.
    Heel veel groetjes van Mary en Berry,Charissa en Jean-Paul.

  • 22 Juli 2012 - 10:20

    Franc Van Helden:

    Hey knul, goed aangekomen heb ik gehoord! Was wel vroeg vannacht maar ben om 5.30 uur nog gaan slapen tot 11.00 uur. Is vliegreis je meegevallen en al een beetje gesetteld daar!? Effe rustig bijkomen en dan morgen flink aan de slag!? Werk ze en geniet tussendoor ook van de komende tijd waarin veel zal gebeuren en waar je veel levenservaring zult opdoen! Tot horens! Saludos cordiales amigo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunhem

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 13183

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: