Het komt dichter en dichterbij - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Het komt dichter en dichterbij - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Het komt dichter en dichterbij

Door: jordyvanhelden

Blijf op de hoogte en volg Jordy

06 Juni 2012 | Nederland, Nunhem

Nog 46 dagen en dan zitten we in het vliegtuig naar Tenerife. Het begint dus al aardig op te schieten maar er moet nog veel gebeuren.

Alle voorbereidingen voor het vertrek zijn al zo'n beetje begonnen. Ik ben al bezig met het maken van lijstjes. Op deze lijstjes staan spullen die ik mee moet nemen, spullen die ik nog moet kopen of dingen die ik nog moet regelen voor het vertrek.

Ook staan de komende weken al verschillende afscheidsfeesten gepland van mij en mijn reisvrienden. Iedereen is er echt al mee bezig en het begint nu op te schieten.

Ik heb al enorm veel zin gekregen om naar Tenerife te gaan. Dat is ook niet zo moeilijk als je het weer in Nederland op dit moment vergelijkt met het weer op Tenerife. Dan krijg je vanzelf wel zin om uit Nederland te vertrekken, toch?

• 12 Juni 2012 - 21:16

Dhr.Segers (docent):

He Jordy

Let goed op Wesley en make me proud in the new hotel