Inleiding reisverslag - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu Inleiding reisverslag - Reisverslag uit Nunhem, Nederland van Jordy Helden - WaarBenJij.nu

Inleiding reisverslag

Door: jordyvanhelden

Blijf op de hoogte en volg Jordy

18 April 2012 | Nederland, Nunhem

Welkom! Dit is het dagboek van Jordy van Helden. Hier noteer ik mijn reisverslagen over mijn stage op Tenerife. Ik ga stage lopen in het 5-sterren hotel Grand Hotel Anthelia van Iberostar.

In dit dagboek zal ik elke week een reisverslag maken om jullie op de hoogte te houden van mijn werkzaamheden en ervaringen op Tenerife.




  • 18 April 2012 - 17:34

    Dhr.Segers (docent):

    Veel succes en plezier op Tenerife.
    Maak er een mooie Blok BPV van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunhem

Jordy

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 13185

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 02 November 2012

Buitenlandse stage naar Tenerife

Landen bezocht: